Pages

Wednesday, March 28, 2007

Jentene på tur;-D



Cathrine og jeg har begynt å gå turer på kveldene. Denne uka har vi gått turer på mandag og tirsdag, åsså skal vi gå tur i morra. Ohhh, jeg er stolt;-) Vi går ulike ruter da...Denne uka har vi gått fra Zoe-kirken opp til Borge kirke, rundt ved Kjølsunn og Skjærviken og ned til Zoe-kirken igjen. Dette tar ca. 2 timer. I morra har vi tenkt til å gå mot Torp. Forandring fryder vettu:) Du verden...det ekke bare bena som blir støle vettu, kjeve-muskulaturen får seg en "trøkk" den å gitt...Hihi:-D Vi prekær og prekær og prekær vettø!!! Vi er 2 jenter som begge bare elsker å preke...Vi er ganske like kan du si, og det er jeg SÅ glad for. (Bildet er faktisk tatt fra Uppsala i Sverige). Ja, Cathy, da blir det "jentene på tur" i morra åsså etter bønnemøtet...

3 comments:

Cathrine said...

Ut på tur aldri sur :)
Ses i kveld Linda, gleder meg allerede.

Kunne ikke tatt et finere bilde av meg eller?? Hehe.

Lindalur said...

Øy, sier du jeg er en dårlig fotograf?...Hihi;-)Bildet av deg var så fint så.

Me sjåast i kveld!!!

Cathrine said...

Ja, om du sier det så... Hehe :)