Pages

Sunday, March 25, 2007

Noen av helgens begivenheter...



Lørdag formiddag var det "duket" for kvinnemøte på Zoe. Det var Anne Christiansen (blant annet leder for Jesus Revolution og Jesus kvinner) som var dagens taler. Prekenen hennes handlet om vennskap. Hun åpnet møtet med å si: "Vi må ofre vårt eget "perfekte" ego, og slippe til kjærligheten". Det er når vi gir våre liv, at vi finner det!!!Anne brukte også meg som eksempel på det å være ett forbilde for vennene mine.Måtte frem på scena og greier.Var litt arti'da:)Hun påpekte at det er viktig at venner er med på å lede sine venner igjen på rett vei.Eksempler: når det er møter, så drar vi på møter. Ho nevnte også det at det er viktig at vi jenter er KLARE når det gjelder gutter.Det er viktig å vente på den rette, ikke bare gå rundt og "lissom-flørte"!!!Det kommer sånn respekt når vi jenter er rene på dette området. (Selv er jeg aktiv tilhenger av det å vente på "mister right").



Åhhh,se på den lille hjerteknuser'n her æ...Storebroren min var faktisk barnepike for denne kjekkasen her.Da jeg kom hjem fra kvinnemøtet, ble jeg bare SÅ forelska i pjokken vettu (som heter Jonas). Kjente morskjærligheten bare "ploppa" frem i meg gitt;-)





Søte lille Jonas er bare 3 mnd, så han trenger litt søvn.Prøver å få han til å sove...Hihi:)





Det er ikke hver dag jeg får muligheten til å holde sånne små herlige mennesker...Han var bare helt skjønn!!!Syns lissom jeg kler å være mamma...Hihi;-)



Ellers denne helga har jeg vært på lovsangs- og musikersamling på Zoe, vært på ungdomsmøte og søndagsmøte.Full fart med andre ord!!!Men, har ikke jobba på sykehuset denne helga, og det er ganske unormalt for meg (pleier nemlig å jobbe hver helg). Litt morsomt da...flere på Zoe måtte kjenne meg i panna, fordi de trodde jeg var syk som ikke jobba;-D Deilig å nyte livet litt på andre områder og da...

No comments: