Pages

Sunday, March 04, 2007

Små gleder...



På lørdag så jeg og Cathrine på film...Plutselig kommer ho med ei gave til meg. Det viste seg å være ei pute med skrift på. Det stod ikke hva som helst på puta. Det stod nemlig noe som gjorde hjertet mitt veldig gla'..:) På puta stod det:

You'll always be my bestfriend, you know too much!

Åhhh, var ikke det gulligt da eller???Tusen takk Cathy, jeg ble jo SÅ gla' :-)Det er de enkle gledene her i livet sier jeg bare...Hihi!!!Må bare påpeke at alle bokstavene hadde ulike farger (rosa, blått, lilla osv).Hmmm, har lurt på hvor jeg skal oppbevare puta da. Funnet ut at jeg vil ha den i bilen. Mangler litt pynt i bilen vettu...Det er kosli' å kunne gi hverandre gaver innimellom (ikke bare når man har bursdag lissom). You'll be my bestfriend forever also Cathy:-)))

2 comments:

Cathrine said...

Bra du ble glad :)
Når jeg så den puten i butikken, tenkte jeg, den må jeg kjøpe til Linda.
Glad i deg! Noe som jeg er i alle mine spesielle venner da!

Lindalur said...

Viktig å være gla'i mennesker!!!

Elsk din neste som deg selv!!!