Pages

Sunday, April 01, 2007



Jeg ønsker bare å skrive litt om hvor god Gud er!!!Han er en fast klippe (syntes derfor bildet passa litt bra)...Tenk Gud er ALLTID med oss, Han svikter aldri!Jeg syntes det er så stort. Gud er ikke bare med oss i de store tingene/valgene i livet, men også i de små tingene, som kanskje andre, eller vi sjøl ser på som bare smått. Jeg skriver jo som sagt dagbok, og der skriver jeg blant annet ned episoder der Gud viser sin kjærlighet mot meg...Og det er IKKE få, amen! Når jeg tenker tilbake på en dag, så hender det jeg sitter og smiler for meg selv. Jeg blir så glad når jeg ser hvordan Gud er med meg i alle ting:-) Når vi er troløse, så er Gud trofast. Jeg er så takknemlig for at jeg har Gud som far!!!For en trygghet sier jeg bare:) Stay blessed:)


For Gud har ikke gitt oss motløshetens ånd,
men kraftens, og kjærlighetens og sindighetens ånd. 2.Tim.1:7

1 comment:

Cathrine said...

Tenk så fantastisk, er der alltid. Halleluja!