Pages

Sunday, March 11, 2007

Mannslunsj!!!






Lørdag denne helga, var Lindalur på mannslunsj faktisk. Denne sammenkomsten ble holdt på City hotell i Fredrikstad. Det var i forbindelse med pinsevennenes 100-års jubileum. Alle mannfolka skulle derfor samles, for å spise god mat sammen og ha åndelig og sosialt samvær. Vi var 3 jenter som klarte å snike oss inn da vettu...(Meg, Marie og Undis). Neida, vi sammen med en som heter Rune skulle stå for lovsangen.

Lovsangerne fikk til og med et eget reservert bord helt fremme ved scena. I tillegg måtte vi reise oss opp, sånn at vi fikk applaus. Åsså fikk vi lov til å forsyne oss med mat først. Og dette skulle liksom være en mannedag...Hihi:)Vi fikk litt ekstra oppmerksomhet da vettu...

Det var en veldig herli' stund vi hadde sammen da!En fyr som heter Frank Holm (blant annet professor) gav sitt vitnesbyrd. Hans vitnesbyrd gikk blant annet ut på at det er Jesus som i det store og hele gjør oss lykkelige. Ei dame som heter Randi Filtvedt sang også noen sanger for oss. Ho hadde ikke bare en herli' røst, men ho var virkelig ivrig for Gud, Amen!

5 comments:

Anonymous said...

Herlig at Randi var der da - har kjent ho sia jeg var lia! Ja, ho er så full av Jesus! Blir glad av bare å se på ho :) Bra du synger snuppa! Stå på for Jesus! GLAD I DEG!

Anonymous said...

Jeg mente lita, ikke lia....hehe... TRykkleif!

Lindalur said...

Hey, hey!!!
Ja, ho var bare SÅ utroli' herli' assa:)Skikkeli' Jesuskvinne!

Forresten, syntes ho likna litt på mora di jeg...

Hihi...jeg er ekspert på trykkfeil;-)Glæd i dæj åsså:)

Snillip said...

Mammslunj...oi!!Noen gjør hva som helst for å bli kjent med menn:)
neida.bare tuller.hørte det hadde vørt bra. gikk vel bra å være kvinne også..

Lindalur said...

Ille nysgjerrig på hva dere menn prekær på sånne møter vettu...Det var veldig bra.Budskapet var virkelig noe jeg trengte å høre!!!Gikk bra å være kvinne ja.Fikk forsyne oss av lunsjen aller først og greier:)