Pages

Sunday, March 18, 2007

Bestefar 80 år



På lørdag kveld var slekta samlet for å feire bestefars 80-års dag. (Bildet er fra julaften da men...). Bestefaren min heter Arne og er fra Halden. Siden han er en "vaskeekte" pinsevenn,så ble festen holdt i pinsemenigheten Salen i Halden. Vi var til sammen 42 gjester i alle aldre. Vi spiste snitter pluss masse annet. Vi sang og koste oss:)Kosli' å se igjen slekta. Bestefar har 5 barn (han er pappa'n til mamma'n min) og 10 barnebarn (der Michael, min storebror er det eldste barnebarnet og jeg er nr. 2). Bestemor var så uheldig som ble påkjørt av en lastebil i 1993.


Bestefar er så utrolig glad i Jesus. Han har alltid et Gudsord i sin munn, og da mener jeg ALLTID!!!Han er også veldig glad i Israel, har vært der flere ganger. Han har også et Israelflagg i vinduskarmen. Du kan tro det er mange som har lagt merke til det flagget. Han er orntli' frimodig c...Er kjempe stolt av deg bestefar!!!Egentlig har du ikke bursdag før den 21.mars, men jeg sier gratulerer så mye med dagen på forskudd:-)

No comments: