Pages

Sunday, March 18, 2007

Elevkonsert




I dag har jeg vært med og sunget på elevkonsert i Kurland kirken som ligger i Særp. Jeg synger nemlig hos en sangpedagog annenhver tirsdag, og det var sangpedagogen som lurte på om jeg ville være med å synge. Det ville jeg selvfølgelig. Jeg elsker jo å synge:) Vi sang sanger fra 1600-2000-tallet. Kjempemange flinke sangere assa.Jeg sang 2 sanger fra 1800-tallet. De heter: O, Jesus åpne du mitt øye og O, store Gud. 2 herlige sanger!!!Da konserten var over fikk alle solistene en rose hver. Måtte bare ta bilde da vettø. kjempefin rose:)

3 comments:

Anonymous said...

Höres spennans ut snuppa! Bra du synger og utvikler deg :) Vi ses snart!

Anonymous said...

Det er bra å gå til sangpedagog! Man lærer så mye og utvikler seg!
Moro moro! :)
Lykke til!

Lindalur said...

Hei Annie og Lillegutt;-)

Ja, det er så utroli' bra og lærerikt å gå hos sangped.Er hos Irene Lundblad som går på Zoe.Ho er kjempedyktig!

God bless:)