Pages

Wednesday, April 11, 2007

Cathrine og Linda på tur;-)



Vaaakker solnedgang!!!



Vi skuer ut mot Halden by. Wow, for en utsikt!!!





Cathrine tar bilde av meg. Jeg sitter på kanona. Syntes det ble så bra med solnedgangen i bakgrunn. Jenta uten ansikt, hihi;-)




Vi tar bilde av oss sjøl. Åhhh, som vi fryzzer...


Cath og jeg hadde egentlig bestemt oss for å ta en kjøpe -godt - dag i Sverige, en dag i påskeferien. Det ble det ikke noe av. Fikk melding av Cath i stad, mens jeg satt i dyp konsentrasjon (leste om infeksjonssykdommer. Snart eksamen!!!)Vi dro da til Sverige og kjøpte candy.Mmmmm:-D
Siden sola skinte, så hadde vi veldig lyst til å besøke Fredriksten festning i Halden. Kjempefint der oppe, og for en utsikt æ gitt. Vi knipsa mange bilder kan du si. Måtte derfor legge ut noen av bildene. The girls in the wind, thoho;-) Det var kaldt nok ja...Deilig å komme inn i den varme bilen igjen (kosa oss med candy).

2 comments:

Cathrine said...

Hei Linda:)

Det var en skikkelig koselig tur. Først til sverige og handle smågodt, så til halden opp på fortet, der var det fint, men kaldt da. Brrr.. Så må du ikke glemme når vi tjenestegjode nede på torvet som spanere, hehe, det var spennende. Gleder meg til neste utflukt!

Lindalur said...

Hey hey!!!

Der har du oss to et lite nøtteskal vettu. Skakke mye t før vi har det morro;-) Kjempekosli' tur ja vennen:)