Pages

Wednesday, April 18, 2007

Ferdi' med hovedeksamen:)



Thohoooo, endelig ferdi' med hovedeksamen!!! I dag var dagen inne for 6 timers eksamen. Au, au, skrivekrampe;-) (Fikk til og med en liten blemme på høyre langefinger). Det er bare en så enorm lettelse å endelig være i boks med eksamen assa. Under forberedelsene til denne eksamenen her, så har jeg åsså kjent en herli' fred inni meg. Har hvilt i tryggheten om at Gud er med meg, ALLTID! Under tidligere eksamener har jeg hatt en tendens til å bekymre meg i perioder. Har liksom følt at alt pensum har vært SÅ utrolig mye, og at jeg liksom ikke har klart å få oversikt over noe. Men det har alltid gått bra da:) Det er så betryggende å kunne være i stand til å bare kaste alle bekymringer på Herren, og å vite at Gud aldri svikter!!! Når tankene og bekymringene prøver seg, så kan jeg bare begynne å takke Gud, da forsvinner de "forvirrende" tankene. Ja, i dag blir det bare å slappe av (selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg klarer å roe nerva helt da...hihi:) 30.april starter hovedoppgava (bacheloroppgava). Den skal vi skrive på i en hel måned, men da skal vi selvsagt bruke PC. Takk og pris for teknologien ass!!! Tut og kjør;-)

2 comments:

Anonymous said...

Gleder meg med deg, snups! Alle ting er i Guds hender ja, hver lille detalj!!!!!!!!! :) Puss & kram!

Lindalur said...

Takk,takk vennen!!!
Gud svikter ALDRI vettu.Han er vår Far, og har sånn omsorg for oss:-)Kan aldri slutte å elske Han.Amen!!!