Pages

Sunday, April 15, 2007

Johooooo:-O



Cathrine og jeg kosær oss med pepsi max etter konserten på Fila Fr.stad



Dugnad på Zoe. Line maler jungel utenfor barneromma




Jeanett og Jorunn funderer på åssen de skal sortere alle tinga på barnerommet


På fredag kveld var noen venninner og jeg på konsert på Fila Fr.stad. En bunch ungdommer som kalte seg Team Action sang, danset hip hop og hadde en fantastisk synge/danse - konsert for oss. Arti' å være sosial og besøke andre menigheter og vettu!!!

På lørdag var det dugnads - fest i menigheten. Vi møtte opp kl. 09.00 med arbeidsånden over oss:) Jeg fikk i oppdrag å rydde og sortere inne på et av barneromma jeg da. Helt supert, elsker jo å sortere vettu, beste jeg vet:-D Men du verden, så ille lang tid vi brukte på den sorteringa å da. Vi begynte å komme i boks da klokka slo 15.00. Vi hadde også en spisepause på 45 minutter da. På kjøkkenet hadde noen damer ordnet i stand mat til oss: gryterett, salat og rundstykker. Til dessert fikk vi kaker og kaffe. Namminam;-)

5 comments:

Anonymous said...

Trofaste jenter -dere får deres lønn i himlen :) Godt å vite dere er i farta!!!!! Forbilder!

Anonymous said...

Sortere er faktisk gøy det! :)

Lindalur said...

Takk for det vennen:-)Ja, trofasthet er viktig vettu!!!Noen ganger bare kribler det i fingrene etter å sortere...Hihi:-D

Snillip said...

den kriblingen har jeg ikke kjent noe til må jeg si...:)

Lindalur said...

Har du ikke Snillip?!Da har du gått glipp av no' ass...Hihi:)