Pages

Sunday, April 08, 2007

Noen av påskas begivenheter...



Her ser dere jentene som "går og går, men aldri kommer til døra". Cathrine er min faste tur-partner. I påskeferien har vi også gått mange turer sammen. Her om dagen gikk vi en laaang tur (blant annet opp til Vetatoppen). Deilig med frisk luft og ny energi!!!



Måtte bare vise dere den deilige kveldsmaten Cathrine og jeg spiste her om dagen. Vi hadde da i forkant gått en 2 1/2 timers tur.





Onsdag 4.april dro jentene på grilltur til Børtevann. På bildet ser dere Madeleine, Cathrine, Solveig, Lisa og meg (jeg tok bildet. Syntes det ble ganske bra...) Det hadde vært helt strålende vær både på mandag og tirsdag, men på onsdag ble det overskyet æ gitt...Men siden vi er "ekte vikinger", så tok vi det med godt humør:-) Siden jeg har vært på Børtevann flere ganger, tok jeg kommandoen og latet som om jeg var leder for troppen...Men det var selvfølgelig Cathrine som fant ut hvor det var minst vind, sånn at vi kunne tenne på grillene. Jaja, jeg gjorde ett tappert forsøk da;-) Det er SÅ deilig å være ute i naturen. Dette var en ortnli' arti' jentedag (hihi...vi var faktisk alene der oppe).









På Skjærtorsdag hadde menigheten sin årlige tradisjonelle utflukt til Mærrapanna. På bildet ser dere folket samlet rundt grillen. Været var bare helt herli'...Madeleine og jeg fant oss en plass oppe på fjellet. Solbrillene var på, pleddet var godt surra rundt oss, og vi koste oss med pølser, og ikke minst appelsin og kvikklunsj da...Hihi:-)




Venninna mi, Madeleine og jeg spiste og koste oss på Tobias 1.påskedag. Måtte bare ta bilde av den nydelige dekorerte desserten som vi delte på. Varm sjokoladekake, vaniljeis, krem, jordbær og kjærlighetsfrukt.Mmmm....Kan tru vi ble mette ja;-)

No comments: