Pages

Monday, April 30, 2007

En aprildag...



Cathrine og jeg sitter nede ved elva i Fr.stad



Cathrine kosær seg i stolen:-D




Kosli' med sol og deilig vær:-)


Her og dagen hadde Cathrine og jeg ille lyst til å dra en tur t Fr.stad å kose oss med en is:-D Gærne jenter vettu:-O Nede ved elva er det nemlig stoler av sten. der kan man sitte å slappe av (likner på solstoler, men bare at de er hardere å sitte på...hihi). Det var kjempe deilig vær. Sola skinte og alt var helt supert!!! Jeg hadde (som jeg de siste tider alltid har) med meg kameraet mitt vettu, så vi knipsa en del bilder. Kalte bildene for "en aprildag". Bilder er minner vettu...Folk i Fr.stad er ille nysgjerrige assa, som de glodde æ gitt...Ikke så rart da, sånn som vi knipsa i vei;-) Da vi skulle gå, så vi at flere tok fram kamera. Litt arti' da:) Får ikke mer morsomt enn man lager sjæl!!!













5 comments:

cucca said...

Hejsan Linda! Såg kosligt ut :)
Vad ska du skriva om i din bacheloruppgift? Funderar faktiskt på att läsa någon kurs på universitetet till hösten i foto/ grafisk design alternetivt videoredigering. Har inte tid med några stora kurser, men vi får väl se. Vad har du hittat på idag då?


GodBless

Lindalur said...

Hej!!!

Jag skal skriva om demente pasienter och atferd. Jag har jobbat med demente pasienter i 2 år, så jeg tycker det verkar spennande. I går satt jag och skrev på uppgiften i det fina väderet. Men min venninne och jag gikk en lang tur på kvelden då.

Foto/grafisk design hörtes spennande ut då!!!

Cathrine said...

Koselig å gå tur, da får vi ut vårt pratebehov samtidig som vi trener, fantastisk :)

Lindalur said...

Jepp Cathy!

Sånn går det når begge 2 liker å gå turer, åsså er vi jo så skrævlesjuke begge 2 vettu;-) Deilig å koble av litt fra oppg. åsså. Trenger litt 02 til hjernen:-D

Ja, da blir det tur på oss i kveld og da. Ses 19.30:-)

Maraton neste...Hihi!!!

cucca said...

Okej har också jobbat med dementa. Skönt att jobba utomhus :) härligt med det fina vädret :) har varit ute och gått på en promenad jag också. Fantastiskt att känna solens strålar mot ansiktet.