Pages

Thursday, May 03, 2007

Ny sang...

Hei igjen!!! Som jeg har nevnt tidligere i bloggen, så skriver jeg sangtekster. Mange ganger når jeg ber, eller bare nynner litt for meg selv, så "popper" det frem nye sangstrofer. Det er så godt å være inspirert av Den Hellige Ånd, til å lage sanger om og til Gud. Det blir liksom så personlig, og ikke minst så EKTE:-) Kommer rett fra hjertet!!! Vi er så priviligert som tilhører Gud:-) Han er så god!!! Noen ganger kjenner jeg bare gråten kommer inni meg, fordi jeg er så takknemlig for alt Gud er, og for alt Han har gjort/fremdeles gjør i livet mitt. Kunne ALDRI forestilt meg/drømt om et liv uten Gud. Han er pappa'n min, og jeg elsker deg Gud av hele mitt hjerte! Jeg ønsker virkelig at Guds kjærlighet skal stråle gjennom meg, slik at andre mennesker kan få lære å kjenne Han:-)På begynnelsen av året 2007, kjente jeg inni meg at jeg lengtet sånn etter mer av Gud (jeg lengter etter Han hele tiden assa). Jeg merket en spesiell hunger etter å bli bedre kjent med/få se nye sider av Gud... Dette var like etter vi kom hjem fra nyttårskonferansen på Livets Ord. Det var SÅ bra møter der nede!!! Jeg bad derfor inni meg om en ny sang som jeg kunne synge til Gud, og som handlet om lengselen jeg kjente inni meg. En sang fikk jeg, jeg skrev den på engelsk, og den lyder som følgende: (Den heter forresten: Here I am Lord!)


Here I am Lord, Lord I am here,
I'm searching for You.
I'm longing for You.
I'm coming as I am, before You Lord.
Cause there is nothing I want more,
than a touch from You.



So fill me up with Your love.
Let me know that Yo're around.
Cause I can't live without Your love, ohh no.
I am depending on You God.
You are my sheperd, my strength and my light.
I am Yours and You are mine,
forever more.



I'm standing in Your precence,
worshipping You,
with all of my heart,
with all that I am.
You know me inside out,
You know my every move.
Cause nothing is hidden from You.



We're singing: hallelujah to You God,
hallelujah to You now.
We're singing hallelujah

3 comments:

cucca said...

underbar text :) Du har fått en gåva från Gud verkligen! Hoppas du har en fin dag och att solen strålar på dig. Sitt inte inne hela dagarna med näsan i boken! Ut i solen också ;)

Gud välsigne dig!!

Lindalur said...

Gud er god vettu!Jag har skrivit över 30 texter. Satt ute og solade mig på fredag (HELE DAGEN) I helgen har det varit dårligt väder:-( Har jobbat på sjukhuset då, så då gjör det ju inget.

cucca said...

30 texter det var inte illa... du får skicka över dem någon dag, jag håller på med min första. Mamma kanske ska skriva musiken....fast det dröjer kanske, hon leder lovsång i vår församling ibland...
Ok så du har jobbat, själv har jag också jobbat hela helgen som assistent. Vi grillade igår. Här har vi haft fint väder hela helgen ;).

Hoppas du har det bra där du är!
God Bless!