Pages

Monday, October 06, 2008

Miss you all!!!

Her står jeg sammen med foreldrene til Tuva Sofie (Inger og min storebror Michael)



Pappa står og holder lille vakre Tuva (hehe, se så fotogen ho er a)

Mamma koser seg med miraklet (kjolen ho har på seg kjøpte vi i Israel. (Det er en mini - brudekjole)

Næmmen, her ser vi trøttingene. Onkel Marius med lille Tuva:-D




Åsså har vi stolte tante Linda som holder Tuva Sofie:)



Ojojoj, som jeg savner alle sammen hjemme. Jeg har vært i Uppsala i litt over 1 mnd, og tenker bare mer og mer på familien min. Tror en stor grunn til det er fordi jeg har et vakkert Gudegitt tantebarn hjemme i Fredrikstad:-D Åhhhh, ho er så vakker!!!Jeg trodde liksom at jeg skulle klare å være borte fra Tuva i 4 mnd, men nå har det som sagt gått litt over 1 mnd, og jeg savner henne:) Og hele familien!!!
På lørdag kveld, ringte jeg hjem til mamma og pappa, og mamma fortalte at Tuva blir bare søtere og søtere. Da jeg skulle legge meg, gråt jeg, fordi jeg savna henne så mye. Siden jeg er med på endel aktiviteter her i Uppsala, så så jeg liksom ikke noen mulighet til å reise hjem før jul. Jeg bad derfor til Gud om en løsning, og løsningen kom:) Jeg kjente at jeg skulle se i min kalenderbok for neste uke, og det viste seg det at Linda IKKE jobbet den helgen. Det betyr at Linda skal besøke familien sin nå til fredag, og være der til søndag. I'm sooooo HAPPYYYYYYYY:-D
Bildene jeg har publisert på bloggen er fra da Tuva Sofie var rundt 4 - 5 mnd. Nå er ho vel litt over 7 mnd. Kjæææææære tiiiiiiid............See you soon little sweetie:-)






No comments: