Pages

Monday, October 13, 2008

Herlig å besøke familien:)



Her står jeg og holder mitt lille søte tantebarn Tuva Sofie (samme dag som jeg skulle dra tilbake til Uppsala)





Tuva sammen med pappa'n sin:) Se de er like a!!!




Linda og Tuva skal til byen en tur. Se som ho smiler da, lille solstråla:-)




Onkel Marius og Tuva i byen




Jeg var da altså så heldig som hadde muligheten å reise til Fr.stad og besøke familien i helga:) Cathrine og jeg kjørte hjemover sammen på fredag, så vi kom hjem kl. 20.00 samme kveld. Da satt Tuva Sofie og ventet på meg:) Åsså gjett hva, ho kjente meg igjen:-D Tante Linda ble SÅÅÅÅ GLAD vettu:) Åhhhh, så stor ho har blitt. Vi kom hjem fredag 10.oktober, og da var ho akkurat 7 mnd. Tiden flyr assa:-O Jeg hadde kjøpt med gave til ho: sutteklut og andetøfler, så søtt!!! Ho var i full vigør den lille jenta, skikkelig energi (arv fra tante kanske...hehe:) Jeg var åsså så heldig at jeg fikk ha henne over natta'n. Ho sov så søtt inne på rommet mitt (hehe og vekte meg kl. 06.00 på morran). Da skulle ho ha mat!Og det vakke snakk om å sove etter det, neida, da skulle ho leke, og tante Linda var VELDIG trøtt!!!Men hva gjør man vel ikke for en så søt bebis;)
På formiddagen dro vi en tur til byen og kjøpte noe greier.Hehe, må innrømme at det var ganske gøy å gå rundt i kjøpesenteret å få oppmerksomhet fra andre mennesker. Folk bare: "Åhhhh, for en søt liten jente". "Er du med mamma på tur du æ". Jeg bare: Ehhhhhhh, heheh;) Artig å leke litt da...
Ellers brukte jeg lørdagen på å være sammen med mine herlige foreldre, som jeg er SÅ GLAD I:) De er så utrolig gode, savner dere allerede (men vi ses til jul da, og på tlf). Det var litt vemodig å forlate alle sammen på søndag, men bibelskolen, jobb og masse annet kaller!!!Takk Gud for at du åpnet denne muligheten til å hilse på familien!



No comments: