Pages

Wednesday, October 29, 2008

The survivalweekend:-O

Sånn, nå fungerer nettet her igjen...
Torsdag 23/10 kl. 09.00 dro 2.året på Bibelskolen på ett av de store høydepunktene under året, nemlig overlevelseshelga. Vi hadde tidligere fått utdelt et ark, der det stod utstyr vi skulle ha med oss, og nåde oss om vi tok med noe ekstra enn det som stod på lista:-O Hehe...Iallefall, vi så ut som noen store bamser hele gjengen,der vi gikk rundt med masse klær i ull, ull og atter ull. Alt skulle være i ull, NO COTTON som lederen påpekte gang på gang.



Vi satt oss i bussen, uten å vite hvor bussjåføren skulle lede oss. En annen vesentlig ting var at vi ikke hadde lov til å medbringe mat på turen (og jeg lover deg, det ble lite mat). Vi har jo ikke lov til å røpe så mye av det som skjedde da, siden dette skal være en overraskelse for de som skal gå 2.året til neste år:) Men jeg kan jo si så mye at jeg ikke ville vært den her turen foruten. Jeg syntes helga var tøffere enn forventet, men det syntes jeg bare er positivt. Litt av hensikten med turen var jo at vi skulle kjenne på hvordan vi reagerer når vi er i stressige situasjoner osv, og at det da er viktig å jobbe i team. Mitt team bestod at 4 gutter og 2 jenter. Vi fungerte så bra sammen:-)


Du kan tenke deg selv, det er ikke alltid ting går som planlagt når man er ute på misjonstur, og hvordan reagerer man da??? Derfor var denne turen av en så avgjørende betydning for meg. Dette er også godt å ha i bakhodet, med tanke på at jeg klarte å kaste opp hele 6 ganger midt i mørkeste natta på TOM mage:-O Ikke mye behagelig... Vi kom tilbake til Uppsala igjen lørdag 25/10 kl. 16.30. Da var det pizza-party på kvelden:-D Neste års 2.år: BE PREPARED!!!

No comments: