Pages

Wednesday, October 22, 2008

Overlevelseshelg!!!

Jaja, nå var tiden inne for 2.årets STORE hendelse, nemlig overlevelseshelgen...Hehe, hørs jo nesten helt forskrekkelig ut. Det går ut på at vi i 2.året på bibelskolen skal overnatte 2 netter i telt i skogen, der vi ikke får så mye mat, vi får bare ha med oss varme klær, sovepose, underlag pluss litt toalettsaker (ikke DOPAPIR)....Kjære tid:-O Men iallefall, litt av hensikten er å se hvordan vi reagerer når vi er i spente og stressede situasjoner. Vi har blitt inndelt i ulike grupper, der min gruppe består av 4 gutter og 2 jenter (dvs. meg og en annen jente). Nå får endelig vi jenter smake litt på hvordan det kan kjennes å være i militæret (lumpen som jeg tror de sier på svensk). I begynnelsen trodde jeg at ordet "slumpen" var det samme som lumpen som betyr militæret på norsk...Jaja, det ble litt innvikla det her:-O Hmmm, men dette blir 2 spennende dager, som jeg tror jeg sent vil glemme...Hehe:) Jeg gleder meg faktisk kjempe masse:) Jeg har pakket sekken og er klar til å gå laaaaaaaangt. Hehe, vi nordmenn er vant med å gå på tur vettu. "Ut på tur, aldri sur" (og med norske flagget i sekken). Ehhh, tror ikke akkurat at det blir sånn da men...Går jo an å drømme seg litt bort;) SPENNENDE blir det!!!

No comments: