Pages

Monday, September 29, 2008

Gud er SÅ god!!!:-)

I går var vi noen Bibelskoleelever som var ute og spiste nede i Staden. Da jeg kom hjem oppdaga jeg at begge mine mobiler var borte:-O Jeg og ei venninne dro da ned til Staden igjen for å forsøke å lete etter dem. Vi spurte blant annet på restauranten der vi spiste, men de hadde ikke sett noen mobiler. Jeg bestemte meg for å stole på DHÅ, at jeg skulle finne dem igjen. Mobilene dukket ikke opp den kvelden. Jeg fikk låne mobilen til min herlige norske venninne Camilla, den natten, slik at jeg kom meg opp på morgenen. På morgenen i dag skrev jeg en bønnelapp, som jeg leverte på bønneskolen, om at mobilene skulle dukke opp. Under 20 minutters rasten kom en av eksedisjonsdamene på Livets Ord bort til meg. Hun lurte på om jeg hadde mistet 2 mobiler. Det var nemlig en mann som hadde ringt til ekspedisjonen på Livets Ord og sagt at han hadde funnet 2 mobiler utenfor Stadtshuset nede ved sentralstasjonen i Uppsala. Jeg ble så glad, at jeg bare ROPTE høyt, og ble helt crazy...Hehe:-D Jaja, heldigvis kjenner de fleste meg på bibelskolen, at jeg bruker å være litt høylydt...Men ialf, Gud er bare så god. Han hører ALLTID bønn, amen!!! Det viste seg at denne mannen som fant mobilene, jobbet som lærer nære Livets Ord, så jeg fikk hentet mobilene etter bibelskolen. Det rare jeg ikke skjønner er hvordan han skjønte at jeg gikk på Livets Ord. Jeg hadde nemlig ikke nr til Livets Ord på mobilene. Jeg takker min Far for at jeg fikk mine mobiler tilbake. Hehe, kanskje det er sånn at svenskene tror at alle nordmenn i Uppsala går på Livets Ords bibelskole;) Linda, nå må du skjerpe deg. Du kan IKKE ha veska åpen når du har verdisaker der:-O Lærepenge!!!

2 comments:

Unknown said...

Toppen!! Gud är då god! så coolt att du inte ens hade numret till Livets Ord på telefonerna...!! haha, det är bara Gud som kan fixa sånt där!! =D

Lindalur said...

Jaaaa, Gud er så fantastisk:) Jeg var så glad den dagen:-D Takk GUUUUUD!!!! Ses i morgen vennen:)