Pages

Wednesday, October 29, 2008

Walking on the water!




Her om dagen satt jeg ved pianoet mitt her i leiligheten og bare spilte og priste Gud. Da fikk jeg en ny sang, som jeg har kalt: "Walking on the water". Omstendigheter rundt oss kan ligne store stormer, og det er ikke alltid så lett å vite hva man skal gjøre i slike situasjoner. Men vet du hva? Gud står ALLTID der med åpne armer, klar til å hjelpe deg:) Denne sangen som jeg har laget er veldig følelsesladet, fordi sangen er skrevet ut fra personlige opplevelser. Jeg ønsker av hele mitt hjerte at du kan dra nytte av denne sangen, og bare se for deg at du er midt i en storm, men så kommer Jesus og redder deg ut av det vanskelige du står i. Vi er så maktesløse i vår menneskelige styrke, men Jesus har gitt oss sitt navn. Vi kan befale omstendigheter å forandres i JESU NAVN, amen!!! Sangen lyder som følgende:




The storm around me, the wind surounds me, the waves under me.

My boat is sinking, and I am crying, desperately:

"Where is my help? Where is my help?"




But as my eyes are looking up, away from the storm.

I see a man walking there, he's walking on the water.

I see him walking out of the fog,

he's shining more than a thousand stars.




I start to think, "who can this be? and how can this be real?"

But then he stretches out his hands, and says "come to me!"

I feel secure and I take a step out of my boat.

He's standing there just watching me, while I'm walking on the water.

And then I realize that Jesus is standing there, and that I'm walking on the water.





I'm walking in the water, I'm walking on the water.

I'm walking in the wayer, yes I'm walking on the water.




And Jesus says: "Come to me, the water will hold you. Come to me, yes the water will hold you. Just call on me, and I'll be there, I will never leave you, never forsake you.

You are my child, I am your dad, and I love you.

I have given you my name, everything I have.

I have given you my name, everything I have."




No comments: