Pages

Saturday, May 26, 2007

Ut i den store vide verden:-D

Yahooooo, I'm SO happy:-D Til høsten skal jeg gå bibelskolen på Livets Ord i Uppsala. Her om dagen ordna det seg med leilighet. Gud er såååååå god assa! Han legger alt tilrette. Jeg betaler 2900 kr i mnd. inkl. strøm og Internett. Kan det bli bedre? JA, det kan det. Det er ca. 10 minutters gangavstand til skolen. Wow, kult:-)

I går ringte jeg åsså sykehuset i Uppsala (er ferdig sykepleier vettu, så jeg må jo ha jobb). Ho jeg snakka med virka veldig interessert. Ho bad meg sende ned en søknad, så fikk ho nummeret mitt og mailadr. mi. Ho ønska åsså at jeg skulle komme ned en tur, sånn at ho kunne se meg face to face, og sånn at jeg fikk litt mulighet til å se meg litt om på det STORE sykehuset. Jeg tror virkelig at det årnær seg med jobb assa!!!

Hehe, litt morsomt da. da jeg ringte sykehuset, så spurte jeg administrasjonsdama om ho kunne sette meg over til hjärtvårdavdelningen. Jeg skjønte lissom ikke at sykehuset i Uppsala er en smule større enn sykehuset her i Fredrikstad. Var lissom ikke bare 1 hjerteavdeling der nede, men maaange. Ble nesten litt svimmel jeg;-) Særlig når jeg skulle si sykepleier på svensk. Ille vanskelig å si sjukschöterska (eller noe sånn...) assa. Tunga krølla seg hver gang jeg skulle si det lissom;-D Kjære tid assa, arti' å høre seg selv snakke svorsk. Tror jeg får ta et svensk-kurs. Men har åsså hørt at svenskene gillar å høre nordmenn snakke norsk:-D Årnær sæ!!! Sånn, nå er jeg ferdig å sjætre;-D

4 comments:

Anonymous said...

Jeg er sååååå glad på dine vegne snuppa! Gud legger alt til rette når vi velger å følge Ham :) Bless u!!!!

Lindalur said...

Takk for det vennen:-) Jepp, Gud legger absolutt ALT tilrette assa. Tenk at lille jeg skal flytte t Sverige aaaaaaa:-O Bless u too!!!

Tabby said...

Grattis med leilighet snuppa!
Jeg sitter her nå i flyttekaos og syntes det er helt forferdelig å skulle dra herfra... Du kommer til den flotteste hyresfamilie som finnes! Tenk at du skal bo her til høsten og ikke jeg... snufs... :)
Du kommer til å få et fantastisk år! Ses i sommer! (Du skal få "liste" over hva som er her og ikke...)
Klem

Lindalur said...

Tack så mycket:-D

Ja, jeg er så utrolig glad for at jeg fikk overta etter deg!!!Uff ja, sikkert litt vemodig å forlate Sverige igjen. Gleder meg massa til å treffe familien. De virka veldig koselige:-)

Lykke til med flytting! Jepp, vi ses i sommer.Kram