Pages

Monday, May 07, 2007

Gir ALDRI opp!!!

Det er en lovsang vi synger i menigheten som er så UTROLIG bra! Den heter: Så lenge jag lever. Jeg spilte piano og var med og sang i lovsangen i går, og da sang vi den sangen. Når jeg har det tøft og vanskelig, pleier jeg å synge denne sangen og jeg merker at Gud løfter meg opp. Han kommer med sitt nærvær og sin kjærlighet. Denne lovsangen betyr så utrolig mye for meg. Når jeg synger den til Gud, går det samtidig opp en bønn til Han, og Gud svarer ALLTID:-) Husk: Gud svikter aldri!!!




Så lenge jag lever, så lenge jag finns kvar på denna jord
så lenge mitt hjärta slår, vill jag leva leva för dej.



Du ser mitt hjärta, Du ser min längtan
att få lägga ner mitt liv för Dej.
Fri och förlåten jag sträcker mej framåt
mot allting som du har för mej.
Och jag vet Du är med mej
varje morgon när jag vaknar upp.
Och Du står vid min sida
och jag tennker aldrig nånsin ge upp.



Stormarna kommer och regnet det faller
men jag står här i Din härlighet.
Jag står på en klippa, jag står på Ditt Ord
jag står på alla löften Du gett.
Och jag vet Du är med mej
När jag faller reser du mej upp.
Och Du står vid min sida
och jag tänker aldrig nånsin ge upp.

4 comments:

Cathrine said...

Utrolige bra løfter i den sangen. Er så herlig at gud alltid er. Når det er tøft, svikter han aldri, da støtter han oss, og hjelper oss. Halleluja! Takk Gud!

Lindalur said...

Hei Cathy - vennen:-)
Jepp, utrolig herlig lovsang! Carola holdt konsert i Fr.stad for ett par år siden, og da sang ho bla denne sangen. Åhhh, det var en sånn salvelse:-D

Ses på cellegr. i morra da!!!

cucca said...

Den är väldigt bra....Vi har en stor Gud :)

Sandramandra said...

Bloggsisten, og du har'n! Se på siden min om du lurer på hva det går ut på!