Pages

Thursday, June 07, 2007

Bacheloroppgava er levert!!!



Sånn, nå er bacheloroppg. mi ENDELIG levert:-) Fristen for innlevering var i dag 7/6-2007 kl. 15.00 og jeg leverte den kl. 10.00. Mamma tok bilde av meg da jeg kom hjem, og det er en stolt sykepleier dere ser på bildet:-D Helt utrolig rart å plutselig være ferdig med studiene mine:-O Det blir lissom en ny epoke i livet mitt. Nå skal jeg ut i arbeidslivet på heltid, men det kommer til å bli SÅ bra!

Oppg. mi kom på til sammen 8765 ord (det tilsvarer 30 dataskrevne sider). Vi kunne skrive max 9000 ord, så der var jeg vel flink?! ;-D Jeg må lissom dele litt med dere hva oppg. handla om å da vettu....Problemstillingen min lyder: "Hvordan møte den aldersdementes atferd, med vekt på å redusere tilbaketrekking, apati og passivitet?" Og det var utrolig mye kunnskap å hente fra dette området!!!

Fredag den 15.juni blir det avslutning for oss sykepleier på høgskolen, der vi blant annet får utdelt vitnemålet vårt, vi tar fellesbilde osv. MEN, nå skal det bli skjønt å bare slappe av ute i sola. I love the sun;-) I morra skal jeg hente Cathrine tidlig på formiddagen, så skal vi dra på stranda å kose oss. Gleder meg:-)

4 comments:

Cathrine said...

Gratulerer så mye!!! Ferdig sykepleier, ikke dårlig :) Alt det beste i ditt yrke fremover!

Lindalur said...

Tænk ju verrry mutch;-D Jepp, gleder meg ille til å stikke deg i magen blant annet:-)))))

Anonymous said...

Sååååååååå stolt av deg og glad på dine vegne vennen!!!!! Tenk, nå er du ferdig :) Ojojoj... Dvs jeg har en personlig sykepleier om det skulle trengs???! hehe

Lindalur said...

Hei Annie!

Takk for det vennen:-) Så, utrolig deilig å være ferdig, men litt rart å da...

Hehe, merker at folk kommer med diverse sykepleiespørsmål ja...Føler jeg står helt på "bar bakke" nå. Har lært så mye, at jeg vet egentlig ikke hva jeg har lært;-O Men det er en naturlig følelse sier de drevne sykepleierne...

Skal jobbe 100 prosent på A4, så jeg blir nok drilla ja;-D