Pages

Tuesday, May 15, 2007

Anette har tatt meg i "sisten" :-O

Vi blir ikke voksne før vi innser at vi er barn skjønner jeg...hihi;-) Jaja, nå har det seg sånn at det er en såkalt "blog-sisten-lek" som er ute og går. Jeg ble tatt i "sisten" av Anette (min underbare misjonær-venninne som bor i Estland). Leken går ut på at jeg skal skrive 6 ting om meg selv, som ikke er så kjent for andre. Så må jeg gi "sisten" videre til 3 av mine venner...

Oki, let me seeeeeeeee:

  1. Det hender at jeg har kosebamsen ved siden av meg om natta'n. Men det er svært sjeldent assa folkens... (Bamsen heter forresten Brom Brom, og jeg fikk den da jeg fylte 4 år).
  2. Når jeg sitter hjemme og studerer, så hørs det ut som om det holdes en konferanse inne på rommet mitt. Men det er bare jeg som holder foredrag for meg selv:-)
  3. Da jeg var 10 år samla jeg på spiker. Jeg hadde maaaange bokser med ulike typer spiker i garasjen til pappa. Pappa er snekker jo;-)
  4. Da jeg var liten, hendte det at jeg ble irritert på foreldrene mine. Da tok jeg på meg jakka mi, tok med meg yndlingsdokka mi og sa jeg skulle rømme til Afrika, og ALDRI komme hjem igjen. Det endte med at jeg ikke kom lenger enn til søpplekassa. Jeg satt meg bak der og venta på at foreldrene mine skulle lete etter meg. Men de kom jo aldri jo...Da var det lissom ikke no' vits i å dra til Afrika;-)
  5. En dag da jeg gikk på barneskolen, fikk vi beskjed om å dra hjem og sjekke om vi hadde lus i håret. Jeg trodde det var populært og "in" å ha lus i håret, så jeg sprang hjem til mamma. Jeg ble så skuffa da mamma ikke fant noen lus, så jeg sa til venninna mi: Weee, jeg hadde 2 lus i håret, men mamma plukka dem ut. Yeah right...Hihi:-)
  6. For ett par år siden fant jeg ut at da jeg spiste med gaffel, holdt jeg den omvendt av sånn alle andre holder gaffelen. Vet ikke åssen jeg lissom skal forklare det, men det ble en liten åpenbarelse for meg da jeg fant det ut...Hihi;-) Fant det ut en dag jeg satt i selskap, og jeg titta på hvordan alle holdt gaflene sine. Kjære tid...Tenk hva jeg har gått glipp av i livet. Får skylde på mamma, ho holder åsså gaffelen sin feil vei (ligger i genene...). Men nå har jeg omvendt meg:-D

Jeg sender "sisten" videre til Tabita, Phillip og Calle...Morro å leke folkens:-)))))))

2 comments:

Sandramandra said...

Hehe, artig! Men nå har det seg sånn at jeg "tok deg" først, allerede 11.5... Lei seg :(

Lindalur said...

Stemmer det Sandra, SORRRRRRYYYY:-O Tenkte på det først etter at jeg hadde lagt det ut...Hihi:-D I hope you will forgive me!!!

Kosli' på 17.mai forresten. Du er så morsom:-)