Pages

Saturday, May 19, 2007

Hurra for 17.mai!!!



Cathrine og jeg har akkurat vært en tur i by'n



Bunch med glade ungdommer som griller hos Malene Solbrekke



Cathrine iiiikke mist meg i dammen daaaaa:-O Jeg kanke svømme...Hihi;-)



Sandramandra og Cathy. Så søøøte da :-)

17.mai ja...Jeg jobba på dagen da (tjente 133%). Sånn er det å bli voksen! Etter jobb møtte jeg Cathrine i by'n. Masse folk, barn som lekte og hadde det gøy. Jeg fikk kjøpt meg litt mat og ikke minst en IS før vi dro en tur hjem til meg. På ettermiddagen dro vi ut til Onsøy-landet og grilla hos Malene Solbrekke. Vi ble ganske mange ungdommer etter hvert. Været holdt seg bra og vi hadde det utrolig kosli':-) Det er lissom stas med selve nasjonaldagen vår vettu. På jobben snakka jeg med en svensk sykepleier, ho sa at nasjonaldagen deres var 6.juni, men at de ikke feirer dagen sånn som vi gjør det. Arti' med norske flagg og "pærter" som tutær og bråkær da;-)

Gratulerer med dagen på etterskudd Norway!!!

No comments: