Pages

Wednesday, January 31, 2007

Noen bilder fra livet som sykepleierstudent:)



Sykepleierstudenter kan også bli syke...Hihi:)



Marianne og jeg renser en CVK (sentralt venekateter)





Litt morro må man også ha det:-) Her ser dere 2 av mine medstudenter: Cathrine og Katrine. Det skal liksom forestille hvordan man skal utføre gjennopplivning når en person sitter i en stol. Da må man få personen ned på gulvet.





Jeg utfører gjennopplivning av en baby



En av lærerne på skolen utfører sårstell på leggen min (resten av klassen står foran og observerer). NB: såret er klistra på...hihi:)




Cathrine legger inn sonde på meg, dvs. rør via nesa og ned i magesekken (skikkeli' ubehagelig)

1 comment:

Lindalur said...

Vi er fremtidens leger;-) Har det ille morro kan du si:)
Begynner å få litt sommerfuglær i magæn. Ferdi' t sommærn vettø. Uææææ!!!