Pages

Tuesday, January 23, 2007

Siste praksisperiode



I dag hadde jeg min første dag i praksis i hjemmesykepleien. Jeg går jo som sagt siste året på sykepleien, og hjemmesykepleien er min SISTE praksisperiode. Til sommeren står jeg som en ansvarlig og selvstendig sykepleier. Uææææ...Litt skremmende, men også veldig spennende:)


Jeg er i praksis i åpen omsorg som ligger på Østsiden (ikke så langt fra Kongstenhallen). Hihaho, da har jeg ikke lang vei å kjøre:-D Jeg skal være i praksis i 10 uker. Det er litt uvant å ikke jobbe i institusjon. Som navnet hjemmesykepleie tilsier, så reiser vi hjem til folk, og hjelper dem i hjemmet. Da humpær vi i vei rundt i kommune-biler;-)


Du verden, du verden...Så mange inntrykk det var i dag. Det er ganske mye å sette seg inn i. Men det går seg til etter hvert vettu. Mitt førsteinntrykk av praksisstedet var iallefall veldig positivt, og jeg har fått verdens blideste veileder. Ho virker som en dyktig sykepleier:-) Håper på å lære kjempe masse disse ukene!!! Nå gjelder det som det aldri før har gjalla;-)

4 comments:

Anonymous said...

Snuppa, du kler å være sykepleier - så søt atter :) Er så stolt av deg!!!!!!!!! Du kommer bli til velsigne for såååå mange mennesker.

Annie

Lindalur said...

Hei, hei du!
Jo, takk for det:-)Kosli' å høre vettu...Tenk om litt under et halvt år, står jeg der med ansvaret. Gud gir styrke og kraft da!!!

cucca said...

Okej, Livets Ord är ju också nice! Ulf Ekman är härlig, CG Severin är ruskigt ruskigt bra! Han kommer till min stad på söndagkväll men tyvärr jobbar jag :(. Ska du gå LO till hösten?
GodBless o tack för kommentaren

Lindalur said...

Skal gå LO til hösten ja. Kommer at bli så bra!!!Stefan Salomonsson kommer til oss, men jag jobbar också:(