Pages

Monday, February 05, 2007

Gud lengter etter DEG!!!



Jeg holder på å lese en bok jeg fikk av min kjære venninne Cathrine. Boka heter: Captivating - Unveiling the Mystery of a Woman's Soul. Jeg har brukt ganske lang tid på å lese denne boka, fordi jeg liker å gruble litt over det jeg leser...Har lest litt i kveld, og det var noe veldig bra jeg stoppet litt ved --> I hvert hjerte er det ETT sted som bare Gud kan fylle. Det er ikke alltid vi er klar over det. Vi kan kjenne at det er et "tomrom" der, men det er så lett å fylle dette "rommet" med andre ting. Forfatteren av boka skriver noe veldig bra: I Guds hjerte er det også ETT bestemt sted som bare DU (altså hver og en av oss) kan fylle:) Gud lengter etter DEG!!! Åhhh, jeg syntes dette var SÅ bra!Det ble liksom så levende for meg. Har alltid vært klar over at det er viktig å bli fylt av Gud.Kjære tid...Gud lengter selvfølgelig etter oss også. Han har jo skapt oss i Sitt bilde. Vi er del av Hans skaperverk. Dette er STORE greier, folkens:)


Herren din Gud er i din midte.
Han er den Mektige som frelser.
Han skal fryde Seg over deg med glede.
I Sin kjærllighet gir Han deg hvile.
Han fryder Seg over deg med jubel. Sefanja 3:17



2 comments:

Cathrine said...

Hei, Cathrine igjen her. En aktiv leser vettu ;)

Så du likte boken. Det var bra. Husker jeg koste meg ille når jeg leste den, hver side var akkurat som en skatt. Utrolig bra!

Lindalur said...

Hey Cath!

Kosli' at noen leser hva jeg har på hjertet da:) Så bra bok vettu!

Gleder meg t bursdagen vår:))))))