Pages

Sunday, December 07, 2008

Hehe, oppdateringer...

Hei å hopp alle sammen!!!
Hehe, mye som skjer i Lindas liv for dagene, så det blir ikke tid til så mye oppdateringer. Det skjer noe hele tiden lissom:skole, jobbing, barneleder her og der, tolking osv, men selv om det er mye å gjøre, så vokser jeg veldig:-D Gud er god!!!!!!!

Forrige helg hadde vi outreach for innvandrer-ungdommene her i Uppsala. Dette var en del av vår forsamlingspraksis vi har på skolen. Vi samlet ca. 50 ungdommer i en gymsal på en skole, der vi hadde gratis manikyr for jentene, og guttene hadde blant annet fotballturnering. Vi hadde også live musikk, der ei som heter Frida, jeg og Stian sang. Så hadde vi en evangelisk del, utrolig herlig, og vi fikk noen nye kontakter:)


Ellers er det å prøve å komme seg litt i julestemning da, nå som det snart er jul, thohoooo:-D I går shoppa Camilla og jeg julegaver, åhhh, så morsomt:) Vi kommer til Norge den 19/12. Jeg gleder meg masse til å se igjen familie og venner:-) Hjemme kommer jeg til å jobbe masse da, fordi jeg må jo spare opp penger til misjonsturen. I dag bestilte vi flybillet til India, den kom på 5770 svenske kroner, så det blir jo litt mindre om man regner i norske kroner da...Hehe, positivt å være norsk i Sverige vettu;)


I kveld er det julekonsert på Livets Ord, så nå skal jeg snart gjøre meg klar!!! Bless bless til alle sammen i adventstiden!

2 comments:

Anonymous said...

Hei snupp! Godt med oppdateringer - jeg sjekker bloggen ofte vettu ; )

Vi ses vel til jul? Da får du takkekort da, om det er oki!

Klemmer fra studenten!;)

Lindalur said...

Hei snuppa! Koselig at du sjekker bloggen min da:)

Jepp, jeg kommer til Fr.stad den 19/12. Da ses vi vettu! Oj takkekort ja, gleder meg til det:-D

Hehe, håper det går bra med studenten da;) Ses!