Pages

Sunday, December 28, 2008

Be for Israel!!!


Israel, Israel, som jeg elsker det landet. Det er mye krig i det landet, og derfor er det viktig at vi ber om fred for landet og de som bor der. Israel er et land utvalgt av Gud og jødene er Guds folk. Selvsagt er ikke Israel perfekt når det gjelder krisgssituasjonen der borte, men media er veldig urettferdig når det gjelder framstillingen av Israel. Jeg har selv vært i Israel og fått høre vitnesbyrd fra mennesker som selv har vært i krig der. La Israel forsvare seg sier jeg bare. Jeg ELSKER Israel og det jødiske folket! Jeg skal også reise til Israel til sommeren sammen med forsamlingen Livets Ord. Jeg ble bare så forelska i det landet, da jeg var der i sommer:) Jeg oppfordrer ALLE til å reise til landet og få høre om historien landet har. Det kommer til å forvandle dere!Det var så levende for meg å gå omkring i Israel. Det å gå på de samme stedene som Jesus har vandret på, se Jesu grav osv, det bare gjorde noe STORT med meg. Det er vanskelig å forklare det, men Bibelen er blitt så levende for meg etter dette:) God bless Israel!!!

No comments: