Pages

Saturday, December 27, 2008

Åhhh, som jeg gleder meg:)


Halla alle sammen! Jeg gleder meg så masse til vi skal reise til India i februar. Den 19/12 fikk vi greie på hvor i India vårt team skal reise, og det ble som jeg har skrevet tidligere, Calcutta, eller Kolkata som det heter på kartet:) I kveld har jeg tittet litt på kart osv over India. Kjære nån, tenk å oppleve India a. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal forvente meg:-O
Calcutta er bare det fattigste av det fattigste. Jeg ber om og er overbevist om at Gud kommer til å berøre hjertet mitt med disse mennesker. Jeg gråter hver gang jeg leser i boka om moder Teresas liv. Ho var bare så trofast mot sitt kall om å hjelpe de fattige og elendige i Calcuttas slum.
Det er viktig at vi ser noe annet enn vår velstand. Vi har det så bra her hjemme. Om det er noe jeg ber mye for, så er det å få nød for menneskers liv. 1 eneste sjel er så DYREBART for Gud. Det er så godt å vite at Gud elsker alle mennesker!!! Han gav sin eneste sønn Jesus Kristus til jorden fordi Gud ELSKER oss så mye:)
Jeg elsker deg Gud av hele mitt hjerte - din datter Linda

1 comment:

Blogghelande said...

Underbart att du ska till Indien.
På många sätt ångrar jag att jag inte valde missions linjen då jag gick på LOBC. Då fick man ju vällja om man ville gå mission eller församling.

Men jag kan ju gå den senare om jag vill.

Fortsätt blogga, du gör det så bra tycker jag. Var inte heller rädd för att skriva lite från det du fått på LOBC.