Pages

Sunday, December 21, 2008

Gud er gooooooooooooooood!!!

Min Gud er så god! Jeg kom hjem til Fredrikstad på fredag, og det første som møtte meg var min familie, med lille Tuva, mitt tantebarn. Ho smilte, lo og kjente igjen tanta si.-D Jeg ble så glad vettu! Så fikk jeg en ny mobil av pappa og mamma. På rommet mitt lå en pakke fra den kristne organisasjonen Jesus Revolution. Jeg klarte ikke å vente til jul med å pakke opp gaven, jeg fikk 3 norske lovsangscd'er, og jeg som trengte noe fresch lovsangsmusikk! På lørdag fylte tanta mi 4o år, og vi hadde selskap. Jeg lekte masse med lille søte Tuva:)


På lørdagskvelden tok pappa og mamma fram noen dollar som de hadde igjen fra Israelsturen vi var på i sommer. Jeg fikk da litt under 5000 norske kroner som jeg kan bruke til teamtur til India. Gud er bare så god assa!!!Han er vår forsørger, og Han svikter oss aldri!


Åsså en ting til: Gjett hvor jeg skal enn til India??? CALCUTTA!!!!!!!!!!!! Vi er 4 ulike team som skal fordele oss til ulike byer i India, og jeg bad til Gud om at vår gruppe skulle havne i Calcutta, fordi jeg er så inspirert av mor Theresa som viet sitt liv til de fattige i den byen. Gud svarte på min bønn:) Jeg holder på å lese boken: Moder Theresa, Kom var mitt ljus. Det er en biografi av hennes liv og tjeneste. Jeg får tårer i øynene hver gang jeg leser fra boka. Den er så mektig og sterk. Mitt hjertes ønsken er å bare blir mer og mer lik henne. Kjære Gud for en kvinne.


Gud velsigne dere alle sammen!!!

No comments: