Pages

Monday, November 03, 2008

Life goes on!!!

Nå er Youth-konferansen over på Livets Ord. Det har vært en helt fantastisk konferanse, masse ungdommer som fikk oppleve Gud sterkt og utrolige herlige predikningar (hehe, kjenner jeg bare blir mer og mer svensk, begynner nesten å glemme hvordan norske ord staves vettu...)



Jeg må ærlig innrømme at jeg var en smule trøtt i dag, mandags morgen, da jeg skulle på bibelskolen og tolke morgenbønnen og leksjoner, men det gikk bra:) I dag startet også forsamlingspraksisen vi har i 2.året. Vi er inndelt i ulike grupper der vi har praksis innenfor emnene sjelesorg, evangelisering/ungdom og barnearbeid. Jeg har valgt evangelisering/ungdom. Da har vi fått i oppgave å gjøre en outreach for ungdommene i Uppsala, så det blir spennende! Det krever mye arbeid da, så denne måneden blir hektisk med tanke på dette, jobb, barneleder +++ Men gøy blir det:) Da får man også et innblikk i hvordan pastorene har det på Livets Ord, som reiser rundt hele tiden til ulike land og forkynner evangeliet.



De neste 2 dagene nå skal 2.året på retreate på forsamlingsgården til Livets Ord, Ribbinebäck. Der skal vi sette av 2 dager til å ta tid med Gud. Det kommer å bli helt supert! Hasta lavista;)

2 comments:

Anonymous said...

Godt du er i farta vennen!!!!!! Fryder mitt hjerte!:)

Klemmer fra Greåker!!!!!!

Lindalur said...

Takk for det snuppa! Linda er i faaaarta vettu. I kveld blir det streetmission:) Ha det så bra, og hilse til Jostein!