Pages

Monday, November 10, 2008

Linda spiller el-gitar:)

Jada, nå har Linda begynt å spille elektisk gitar. Jeg synes det er lettere å spille på elektrisk enn på vanlig kassegitar (føler jeg har så små fingre til den store kassegitaren). Jeg hadde jo med meg pianoet mitt hit til Sverige i fjor vettu, og spilte da ganske mye på det. I forrige uke fraktet pappa pianoet mitt hjem til Fredrikstad igjen, fordi da kan jeg spille på det hjemme til jul osv. Mamma liker også å spille litt på piano, og tantebarnet mitt elsker jo bare pianoet:-D Tante Linda skal lære deg hvordan du spiller lille søte Tuva, må bare vente til at du blir litt større først;)


Iallefall, nå MÅ jeg jo liksom begynne å spille gitar. Jeg har hatt lyst til å lære å spille leeeenge, men har liksom aldri fått helt rota meg til det. Men nå har jeg lært meg flere grep. Jeg kan disse akkordene nå: C, D, G, A, Em og Am. Det er slettes ikke verst assa!!! Jeg har lært meg disse sangene: "How great is our God", "Savior, He can move the mountain" og "Jesus du är mer dyrbar enn silver". Jeg har også skrevet 2 låter ved å spille på gitar. Åhhh, det er så fantastisk gøy å spille og lovsynge Gud med gitaren. Lovsang er bare noe av det beste:-) Halleluja!!!

No comments: