Pages

Wednesday, August 20, 2008

Laaaaaaang naaaaaaaaaatt:-O

Sykepleier Linda jobber natt i natt på sykehuset...Hehe:) Men det er jo ingenting å gjøre. Pasientene sover så søtt, og Linda er veeeeeeldig trøtt akkurat nå, kl. 03.50. Jeg liker jo egentlig å komme meg i seng før kl. 24.00, men det går jo ikke an når man jobber på et sykehus da. Jada, så jeg har sotte litt i sofa'n og lest bok, men da ble jeg for trøtt. Da gikk jeg litt rundt og rydda på avdelingen. Nå sitter jeg litt her og litt der;) De har ringt fra akuttmottaget x 2 i natt, men vi er 3 sykepleiere på jobb her, så jeg har gitt de 2 andre sykepleierne 1 pasient hver...Hehe:) Snart får vel jeg 1 åsså, men det gjør jo ingenting, fordi da får jeg iallefall gjort noe. Bare vent kl. 05.00 begynner pasientene å ringe på klokkene sine, det er garantert!!! Jeg jobber til 07.15, og da er det endelig hjem å SOVE!!!:-D (Det bruker å være mye å gjøre på natta assa), men EKSTREMT stille tonight.Sånn nå har det gått 10 miutter til...

No comments: