Pages

Tuesday, August 26, 2008

Bibelskolestart:)

I dag, tirsdag 26/8-2008 begynte Livets Ords Bibelskole i Uppsala. Min bestevenninne Cathrine Pedersen og jeg går nå 2.året. Vi har allerede møtt på noen nye ladsmenn (nordmenn assa) som skal gå bibelskolen. Artig:) I dag var alle studentene samlet i den store salen. Vi er en del assa! I 2.året tror jeg vi er 80 eller noe. Det var Joakim Lundqvist og Ulf Ekman som åpnet skoleåret. Halleluja, Linda har STORE forventninger til hva Gud kommer å gjøre gjennom dette året!!! Så nå er det bare å ta fatt på bøkene og frem med papir og blyant;-D

2 comments:

Samuel Rumar said...

Härligt. Haha.. jag mötte också några nya av dina landsmän. De hade inte lärt sig att va svenska än, haha. Det är kul med lite liv i korridorerna och cafeterian igen. Du anar inte vad dött det har varit...

Lindalur said...

Hei Samuel!

Jeg forsøkte å legge inn kommentar på din blogg, men virket ikke som at det fungerte. Hehe, ja nordmennene er på plass vettu:) Kan hende du traff på noen trøndere, de snakker litt konstig:-O (Jeg sier "HÆ, hva sa du?" til d em hele tiden).Jeg som liksom er norsk da. Jaja, ses i korridoren!!!

Bless bless