Pages

Saturday, August 04, 2007

Akademiska, here I come:-D



Johoooo, nå har det årna seg med jobb på Akademiska sjukhuset i Uppsala, og Linda er SÅ happy:-D Begynte nesten å gråte da jeg fikk beskjeden...Bildet viser bare en liten del av sykehuset. Jeg skal jobbe på 50-huset, på en kardiologavdeling. Der behandler de i hovedsak pasienter som kommer inn med hjertesvikt og ulike typer av hjertearytmier. Jeg ringte ned til avdelingssykepleieren på onsdag, og ho sa at jeg var velkommen!!! Jeg besøkte nemlig avdelingen i begynnelsen av juli, og da fikk jeg litt omvisning på avdelingen, men sykepleieren jeg gikk sammen med da, kunne ikke avgjøre om jeg kunne få jobb. Men nå er det i orden, hurra for det;-D

Det er helt UTROLIG hvordan Gud har lagt ALT tilrette, etter at jeg tok beslutningen om å gå bibelskolen på Livets Ord. Det har ordnet seg med leilighet, close to the school, jobb osv. osv. Vi tjener en Far som er full av kjærlighet:-) Hans nåde er ny for hver dag, og Han svikter aldri! Jeg føler at nå begynner en ny epoke i livet mitt. Jeg flytter ut av mitt trygge hjem, og skal ut i den store verden (hihi, litt overdrevet da), men det er litt skummelt å...

Jeg flytter til Uppsala i slutten av august. Da "humper" jeg nedover i bilen min. Må jo prøve å bli litt kjent med staden. Kjære tid, blir ikke helt klok av den byen da men...Alt er jo så likt, masse lyskryss og greier og greier. Men, men blir jo kjent med noen folk da, som kan vise meg litt rundt. Årnær seg alltid. Jeg kan jo alltids ringe daddy om jeg skulle "get lost" ;-D

5 comments:

Cathrine said...

Gud er sannelig god ja!! Lykke til linda. Kommer til å bli så bra! Masse bra undervisning til å fylle din ånd sånn at du kan bli enda sterkere i gud. Halleluja! Gleder meg til å besøked eg snuppa :)

Tabby said...

Hehe, du er morsom Linda :) Gratulerer så masse med jobb!! Gud er god!! Du kommer til å høre masse eksempler om folk i din situasjon...Gud ordner det vet du, når Han vet at vi skal sette av et år til Hans ord! Halleluja, Han er trofast! :)
Byen er ikke så vanskelig som den ser ut som :) Kommer til å gå strålende!! :) Klemmer!

Lindalur said...

Cathrine of Tabby: Tusen takk!!!Gud er sannelig god assa, Han svikter ALDRI!

Gleder meg masse...Hihi, joa, blir nok kjent med byen, blir bare litt forvirra når jeg kommer ned i bykjernen der, men det årnær seg;-D

Dere må komme ned etterhvert å se hvordan jeg har det da...

cucca said...

Grattis Linda!
Blir så lycklig för din skull :)
Vi ses i Uppsala vid tillfälle!!

Gud välsigne dig tjejen!

Lindalur said...

Hej Cucca! Tack så mycket!Åhhhh, va det kommer att bli bra:-D Vi ses!

God bless!!!!!!!!!!!