Pages

Saturday, August 25, 2007

Sånn, nå har Linda flytta til Uppsala:-D



Velkommen til Paprikagatan 29!!!



Her står min Opel astra



Her er mitt fika-bord. Bordet står på en liten del av den STORE hagen deres. Jeg har kalt plassen den blåe plass;) Her spiser jeg de fleste måltidene mine. Mmmmmmm:-D



Velkommen inn i mitt midlertidige hjem!!!



Når man kommer inn i leiligheten, ser man først kjøkkenet. Her er spisebordet mitt. Leiligheten har ett litt orange-preg (siden gardinene har røde, orange og gråe farger). Har til og med kjøpt orange roser til meg sjøl;) Hurra for IKEA foresten!!!



En del av kjøkkenet. Her har jeg oppvaskkum, kokeplater, kjøleskap osv...



Den andre delen av kjøkkenet. Her har jeg mikrobølgeovn, ovn, fryser osv...


Så har vi sofa'n min da (eller sovesofa som det egentlig er). Mangler bare noen puter og et stuebord. Det får jeg ordne etter hvert.


Her ser dere gangen inn mot badet mitt. Skittentøyskurven min står der, siden det er litt dårlig plass til den på badet. Her må man bruke huet å tenke litt assa;)



Linda står på do-lokket og tar bilde av dusjen ovenfra. Under min første dusj, i min nye dusj, ble jeg så satt ut over hvor stor dusjen egentlig er;) Måtte derfor bare ta et bilde lissom...Prøvde faktisk å ta en liten dans inni der, og det funka bra;)



Badet miiiiiiiitt



Soverommet mitt, som har ett rosa preg. Klarte ikke forlate kosebamsen min hjemme i Fr.stad. Brum Brum (som jeg har hatt i 18 år), har fått en fast plass som pynt i senga mi.









5 comments:

Anonymous said...

Så gøøøøøøy å se bilder!!! Jeg har faktisk vært der før, da Tabby bodde der:) Men så fint du har fått det, er jo en yperlig leilighet! Gud er god og sørger for sine!

Puss&Kram fra EStland :)

Lindalur said...

Hejsan!

Åhhh, der er så arti' med egen leilighet. Er mange turer innom IKEA kan du si:-O Jepp, husker du og Jenny sov der under Joyce Meyer-konf. Lisa og jeg besøkte dere en liten tur der borte en kveld. Forelska meg jo i leil allerede da jeg;)

Tabby said...

Hei hopp!!
Det er rart...dette er nesten vemodig altså.... at jeg kunne forelske meg sånn i den plassen der! Du skriver min overalt vet du, og jeg tenker bare..neeei...det er mitt!!! Haha... Koselig har du fått det :) Er en toppen leilighet med en toppen familie...du kommer til å bli glad i dem!!
Tips...hva har du i badstua? Der lagret jeg en hel masser...deriblant skittentøyskurv... :) I morra er det skolestart...LYKKE TIL, kjære venn! Du har ditt beste år i vente! :) Klemmer

Lindalur said...

Hei Tabby!!!

Vi kan ha den sånn litt i sammen da vettu;) Kjempefint sted, det er helt sikkert. Skulle liksom gå meg tu i går, men kjære tid, så mange sykkel-og gåveier det er bak huset her æ...Havna langt borti gokk jo:-O

Hmmm, i badstua har jeg masse rot, må rydde snart. Skittentøyskurven har jeg faktisk i gangen utenfor badet. Kanskje det var en ide å ha den der inne ja. Trenger jo ikke akkurat vise offentligheten mitt skittentøy;-D

Jepp, har kommet hjem fra første skoledag nå. Var en litt spent skolejente (med ransel å greier) som gikk til skolen i stad. Begynte nesten å gråte på skolen, syntes det var så sterkt og uforståelig at JEG ER HER!!!

Nå har jeg kjøpt meg sykkel, så sykla en tur i går kveld etter gåturen. I dag regner det, skikkeli' høst.

Nå skal jeg lage meg middag: kyllingfile,ris og bearneusaus, nam:-D

Tabby said...

Hihi... nei nå er det jo ditt! :) Men om jeg bare får lov til å syntes det kjens som _litt_ mitt også, hihi..så blir jeg så glad!! :D Hihi.. jeg bare tuller jeg.. men det er fint der :) Og er sikkert litt spesielt med den første leiligheten man har for seg selv... veldig spesielt og koselig :)

Ja, DU ER DER, og Gud har noe helt spesielt for deg nå! Du må bare sette deg ned innfor Hans trone og lytte, ta imot, lese, lære og komme nærmere Han for hver dag!! Om du har det som mål, så kommer du til å få et fantastisk år!! :) Ble du kjent med noen eller?
Kan nok være litt rart i begynnelsen, men snart er det bønnegrupper og fast plass på skolen, og da blir man kjent veldig fort!! :)
Var det mange elever forresten? Har hørt at det bare var rundt 100 i 1:an??

Haha... ja det er litt sykkelveier baki der... men når du blir kjent kjens det ikke så uoverkommelig allikevel :) Ta deg noen runder på kveldene er mitt råd... og prøv å hold himmelretningene, så går det fint :) Jeg gikk og gikk rundt der, og plutselig skjønte jeg hele gatemønsteret.
Du skal på lovsangsaudition vel? Spille og synge!! :)

Mange klemmer fra meg :)