Pages

Tuesday, July 31, 2007

Europakonferansen 2007



Cathrine, meg og Henriette i Uppsala



Zoe-ungdommen koser seg. Sindre har gått 2 år på Bibelskolen, Chatta har gått 1 år. Nå er det endelig min tur..:-D



Ungdomsmøte



Misjonærer fra mange ulike land



Wow, mange mennesker:-D




Onsdag 25/7 dro Henriette, Cathrine og jeg nedover til Uppsala. Årets Europakonferanse var nemlig i gang. Det som var så utrolig herlig, var at jeg fikk fri fra sykehuset. Egentlig var det ganske umulig å få fri fra sykehuset, pga. at vi var så få sykepleiere på jobb, men Gud ordna det:-D Takk Gud!

Kong Hee, Charles Whitehead og sist men ikke minst Ulf Ekman var noen av predikantene. De prekte blant annet om at det er viktig å lytte til den Hellige Ånd. Mange ganger ønsker Han å fortelle oss saker, men vi er så opptatt av alt annet.


Ungdomsmøtet handlet om tips fra Maria (Jesu mor):
  • Det lette er ikke alltid det rette, og det rette er ikke alltid det lette.
  • Våg å tro at Gud har utvalgt deg!
  • La ikke fortiden styre framtiden!
  • Gud gir meg ikke en ferdig utfylt plan. Jeg må våge å gå. Gud viser meg mer etter hvert som jeg går.
  • Jeg må bestemme meg for å betale det det koster. Maria valgte å betale prisen, da hun ble gravid.
  • Vær sammen med mennesker med samme hjerte.
  • Maria tok vare på ordene (fra engelen), og grunnet på dem i sitt hjerte.

Siden vi var i Uppsala, tok vi oss også litt tid til shopping da. Mye rea;-D Linda went crazzzzzzy:-O Jeg tok også bilder av mitt nye fremtidige sykehus, Akademiska sjukhuset!!! Må øve meg litt på å si: Sjukskôterska Linda;) Litt vanskelig ord vettu...Tunga henger seg liksom opp;-D Kommer inn i det svenske språket så fort som bare det vettu...Evig optimist:-D











No comments: