Pages

Wednesday, August 22, 2007

Siste natta'n i senga mi, på rommet mitt, i huset...Snufs!!!

Jaja, nå er tiden endelig inne. I morra tidlig flytter Linda til Paprikagatan i Uppsala Sverige:-D De siste dagene har blitt brukt til pakking, være sammen med familie, venner, og mer PAKKING:-O Nå er bilen min stappfull av ting og tang jeg har hatt på mitt lille rom, som nå står tomt. Kjære tiiiiid, at det går an å ha så mye greier æ gitt...Var så vidt jeg fikk plass i bilen jo.


En annen ting, er at jeg hadde bilen min på EU-kontroll i dag, siste liten vettu...Men den gikk igjennom da, og ble heldigvis godkjent;) Har sånn rar følelse inni meg akkurat nå. Jeg gleder meg jo masse til å flytte, bli mer selvstendig, og ikke minst gå Bibelskolen. Det er litt skummelt og rart åsså. men det årnær seg alltid, som vi sier i Freksta' ;-D


Det neste året (kanskje 2) kommer til å bli SÅ spennende!!! Jeg takker Gud for at Han har åpnet denne veien for meg! Åhhh, som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med Gud, lære meg mer om Bibelen, bo i egen leilighet, bli kjent med nye mennesker og jobbe som svensk sykepleier;)


Ja, nå er det på tide å si et tårevått farvell, midt kjære fedreland Noreg. Vi ses igjen om noen måneder, når julen ringes inn;) Hasta la vista baby, and here I come Sweeeeeden:-D

No comments: