Pages

Tuesday, August 07, 2007

Jentekveld, thohooo;-D



Madeleine, meg, Lisa, Cathrine og Solveig. Mine søte venninner:-D



Puss, puss, så får du en nuss;-D
Mandagskveld hadde vi jentekveld hos meg. Været var bare helt STRÅLENDE, så vi satt ute på veranda'n:-) Før det, laga vi oss banansplitt,naaaaaaam!!! Vi hadde orntli' jenteprat, så gikk vi inn, tok på oss kosebuksene, hentet pledd, poppet popcorn, satt candy på bordet og så på film. Weeeee;-D Åhhhh, som jeg kommer til å savne dere snupper:(
Etter filmen ble vi litt hypre, så vi fant ut at vi bare MÅTTE gjøre ett eller annet. Da tok vi ansiktsrens og tok på ansiktsmaske. Tok mange morsomme bilder;) På bildet ser dere trutmunnene til Madde, Cathy og meg. Må ha det litt gøy vettø...
Neste jentekveld blir i Uppsala...Hihi:-D

4 comments:

cucca said...

Sweet ;)

Lindalur said...

Jepp!!!

Anonymous said...

Hey girl, så gøy å se bilder av dere!!!!! moro! Snart blir det jo bibskolepå deg. Æ er tilbke i Estl nu, tar ei lite runde til :) Du får stå på snups og så holder vi kontakten!!

Lindalur said...

Hey girl!!!
Arti' arti ja;-D Hihi, ille kosli' å høre fra deg da!!!

Vi holder kontakten vettu snuppa:-D
Flytter til torsdag...