Pages

Sunday, February 25, 2007

Dagbok...



Ja, nå har jeg funnet ut at jeg har lyst til å skrive dagbok..:-)Dere skjønner, jeg fikk en søt Ole Brumm dagbok til bursdagen min (med sånn liten gullig nøkkellås + nøkler). Dette skal være en dagbok der jeg blant annet skriver om min åndelige utvikling med Gud osv...(Dagboken kommer åsså til å inneholde mine mange grublerier...)Skal gå bibelskole til høsten. Synes det derfor hadde vært arti' å se utviklingen min med Gud fra nå av, og hvordan denne utviklingen skjer under bibelskolen. Offisiell åpning av Lindalur's dagbok-skriving var derfor i GÅR. Hurra, hurra;-)Hmmm, hadde faktisk tenkt å skrive dagboken min på data'n (siden jeg har så mye på hjertet), men har funnet ut at det er kosligere å skrive for hånd...Litt mer gammeldags liksom. Kan ikke la teknologien ta HEEEEEELT overhånd vettu!!!Blir muskuløse fingre etterhvert dette her...Fra spøk til alvor...Det kommer til å bli helt supert å se (ved å lese tilbake i dagboka) hvordan Gud har vært med og fortsatt er med meg på min ferd.Amen and amen!!!

No comments: