Pages

Saturday, February 17, 2007

Bursdagsparty:-)



I går, fredag den 16/2-07, feiret Cathrine (min kjære venninne) og jeg felles bursdag, da vi begge har bursdag i februar. Vi hadde leid lokale, og kvelden var duket for cowboy - og indianer - party, yeeehaaa!!!Som dere ser på bildet, så var Cathrine indianer og jeg var cowboy. Arti' å kle seg ut vettu...Blir aldri voksen før man innser at man er barnslig har jeg hørt;-)

Iallefall, vi spiste og koste oss med mekikansk gryte, MASSE godis, kaker etc. Ble orntli' stappa kan du si...Bordene var plassert som en hestesko, off course!Cath og jeg fikk også veldig mange gaver, rene julaften vettu. 1000 takk alle sammen for alle de fine gavene:)Dere er SÅ gode!!!Vi hadde også noen leker. En av lekene gikk ut på å finne flest godterier i en skål med mel. Det var 2 gutter (den ene var min lillebror) som var med på den leken. De tok vann i ansiktet før de putta ansiktene nedi skålene. Kan tenke dere sjøl åssen de så ut etter hvert:-)Hihi...Det var broder'n som vant da. Grattis Marius!

Vi kåra også beste antrekk hos både cowboy og indianer. De fikk premier og greier og greier. Cathrine og jeg er også så heldi' som har så snille venner. Jentegjengen hjalp oss med både planlegging, gjennomføring og opprydning etter selskapet. Thanks a lot:)

På slutten av kvelden (eller skal vi si i de tidlige nattetimer), så bad vi og sang noen lovsanger. Takker Gud for at han gjorde denne kvelden helt SUPER!

2 comments:

cucca said...

Grattis i efterskott.
Gud välsigne dig!
/Andreas Cucca
http://andreascucca.blogspot.com

Lindalur said...

Hej!!!

Tack så mycket!Gud välsigne dig också!