Pages

Monday, December 18, 2006

Snaaaaaart ferdi' med julegave-handelen:)

Hei igjen alle sammen!!!I dag har jeg vært ute og handla julegaver i nesten 6 timer. Nå er jeg snart i boks, og det er bare såååå lovely;-) Det er ikke bare å kjøpe gaver, det vil si det første man liksom kommer over. Nei, det må være litt personlig og vettu. Derfor tar det SÅNN TID!Dette er kanskje en sånn typisk jente-greie da men...I kveld har jeg pakket inn gaver, skrevet ferdi' julekortene osv. osv. Nå kan jeg puste lettet ut.Puhhh:)
Deilig å få litt julestemning da:)Da jeg kjørte ut av by'n, tror dere ikke jeg da så noen snøfnugg. De var så små at man nesten måtte bruke forstørrelsesglass for å få øye på dem da men...Hovedsaken var at snøen falt til jorden:) Kanskje vi er heldige og får orntli' snø på julaften???Det hadde vært SÅ perfekt om snøen hadde dalt ned på lille julaften:-) Lille julaften eller julaften - ja takk, begge deler...
Sitter og hører på Hillsong-julemusikk i bakgrunnen, mens mamma lager kromkaker. Det kaller jeg julestemning det:) Nei, kunne sittet her hele kvelden å skrive, men det skal jeg IKKE gjøre. Må spare noen tanker til senere i uka og vettu...
Håper julefreden har senket seg over dere!!!

2 comments:

Cathrine said...

Hei. Kjøpte du julegave til meg i går?? Hva kan det være.. Hehe. Gleder meg til etterpå forresten, blir koselig med kino og middag, og utveksle julepresanger osv.
Da ses vi da snuppa :)

Lindalur said...

Hihi...Nå kan du lure nå:)
Gleder meg masse t i kveld ja:))))))))))Jeg tar i mot all julestemning jeg kan få...

Sees snuppis:)