Pages

Thursday, December 14, 2006

Eeeendelig juleferie:)

Thoho alle sammen!!!De siste 3 dagene har jeg og venninna mi Kathrine (som jeg studerer sammen med) vært i hardtrening og pugget til eksamen. Vi har sittet fra morran til kvelden og hatt høytlesning for hverandre. Skikkeli' sovemedisin...Neida! Høytlesning er faktisk en veldig god måte å lære pensumstoff på:)

I dag, den 14/12-2006 hadde vi nemlig eksamen i samfunnsvitenskapelige emner. Hørs morsomt ut???

Temaer vi hadde på eksamen var blant annet: helsepersonelloven, sosialt nettverk og byråkratiet som organisasjonsform. Ille mye å skrive kan du si;-). I tillegg til det, hadde vi 2 mappeoppgaver som skulle leveres sammen med eksamen. Den ene oppgaven gikk ut på sykepleie i forhold til pasienter med flerkulturell bakgrunn. Den andre oppgaven bygget på en tidligere prosjekt-oppgave vi har hatt.

Men, men, nå er det vel overstått og Linda tar juleferie med god samvittighet! Jeg tar IKKE ferie fra bloggen min, så jeg håper folk tar turer innom og fortsetter å lese hva jeg har på hjertet.

So long!!!

No comments: