Pages

Tuesday, December 19, 2006

Let us adore Him!

I stad hadde jeg en skikkeli' opprydning rundt pianoet mitt...Tørka støv, sorterte ark, titta gjennom musikkbøker osv. Jeg kom også over en Hillsong musikk-bok jeg helt hadde glemt at jeg hadde...For dere som ikke vet, så er Hillsong church en STOR menighet som hører til i Sydney i Australia. Menigheten er blant annet veldig opptatt av lovsang. Det er en dame som heter Darlene Zschech som er leder for lovsangsmusikken. Menigheten holder 3 konferanser hvert år, og noen av møtene + musikken vises også på kristen-TV (blant annet noe som heter God-channel). De har sunget og spilt inn mange CD'er. Det er så oppmuntrende og herli' å høre og synge med på sangene:) Mens jeg da ryddet i alt rotet, kom jeg da over denne Hillsong-boka, og jeg satt meg ned for å synge og spille. Jeg stoppet ved en sang som er så utroli' bra. Det er en rolig sang, og den heter: Let us adore. Den lyder som følgende:


The heavens declare, the glory of God.
And all of the world will join the praise,
His wonders proclaim.
The oceans and skies,
lift up their voice. And all He has made
will rise to bless the King of all Kings.

Let us adore Him, let us adore Him.
Jesus Christ is the Lord. Come and behold Him
bow down before Him. Jesus Christ is the Lord.

Eternity's King is coming again.
Though all of the earth will fade away
His truth will remain.

Hallelujah, halleluja,
You are worthy of all praise.

GOD BLESS:)

1 comment: