Pages

Saturday, November 25, 2006

Lovsangskonsert

I går, altså fredag 24/11, holdt Bente, Hilde, Cathrine, Marius, Matias og jeg lovsangskonsert i Moss bibelsenter. Jeg spilte piano og sang og min kjære lillebror, Marius spilte bass. I tillegg hadde jeg med meg 4 solister, 3 jenter og 1 gutt (se på bildet til venstre). Matias er ikke med på det bildet da men...

Det er alltid herlig å prise Gud! Lovsang og tilbedelse er en så stor og viktig del av vårt kristne liv. Det er ikke bare noe vi gjør, men det er en livsstil. Jeg tror virkelig Gud fryder seg, når Han ser at vi kommer innfor Hans trone. En annen ting som er så godt, er at når man lovsynger Gud, så kjenner man gleden på innsida:)

I salme 147,vers 1 står det: Lov Herren! For det er godt å lovsynge vår Gud. For det er herlig, og lovprisning sømmer seg.


På bildet til venstre ser dere bandet. Lovsangskonserten ble holdt i et lite bygg ved siden av selve Moss bibelsenter. Jeg avsluttet konserten med å synge en sang jeg har laget selv. Jeg har skrevet opp sangen på sida mi tidligere...Men for repetisjonens skyld, så heter den: You are created by God!!!

3 comments:

Anonymous said...

Høres herlig ut du! Godt å lese at du er i farta!!!!!! iiiiiha! Ses t jul vennen - blir bra! :)

Annie

Lindalur said...

Linda i fartaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa;-)

Unknown said...

Stå på!!! :-)