Pages

Wednesday, November 15, 2006

Bønnegruppe:)



Annenhver tirsdag går jeg i en bønnegruppe hos et ektepar som heter Lars og Naomi. Der er vi en liten gruppe kristne mennesker samlet. Som du sikkert ser ut fra bildet, så er det sosiale samværet helt på topp:) Naomi er jo bare såååå flink til å lage kaker...Nam,nam.


Det er så godt å kunne være samlet i ny og ne, å snakke om diverse ting, både åndelige og hverdagslige.

Som navnet tilsier, så tar vi oss også tid til å be. Herlig å kunne være med å be med og for hverandre. Det er mektig kraft i bønn vettu...


Mat.21, v.22: Og alt det dere ber om i deres bønn, som troende, det skal dere få.


Gud hører alltid bønn. Vi fikk også et vitnesyrd på det i går. Det var ei jente i bønnegruppa som trengte et bønnesvar veldig raskt. Før vi begynte å be, så kom bønnesvaret. Gud er bare så god:) Tenk at han også bønnhører oss før vi begynner å be. Det viser bare hans STORE kjærlighet for sine barn!


3 comments:

Snillip said...

ser ut som du trives i celle/bønne gruppa. viktig med en fin blandig av det sosiale,kakene til Naomi og en gjeng som elsker jesus. kan vel ikke bli stort bedre?!

Lindalur said...

Godt å være i en bønnegruppe ja:)
Blir liksom kjent på en helt annen måte...Å ja, kakene til Naomi er bare såååå gode:-)

Lindalur said...

Hallu Annie!
Ja, i dag har jeg pakka til turen. tro det eller ei, fikk alt jeg ville ha med meg ned i en bag. Kjører i lille loppe-bilen min nedover vettu, åsså er vi 3 jenter.Kan ikke ha med hele klesskapet da vettu;-)
Skal i praksis på sykehuset nå snart. Ha en fin dag!
Sees i helga snupp:)GID