Pages

Thursday, November 16, 2006

Joyce Meyer konferanse:)

Yahooooo!!!Nå nærmer helga seg med raske skritt...På fredag ettermiddag humper nemlig jentene (Lisa, Naomi og jeg) nedover til LO Uppsala:))))))) Konferanse med Joyce Meyer kommer bare til å bli knall bra!

Jeg er så heldig som skal bo hos min kjære venninne, Lise Kristianslund. Ho går 2.året på bibelskolen på LO. Vår kjære misjonær i Estland, Anette:) kommer også til LO. Cathrine møter oss også der nede (hos skal forresten sitte på med meg hjem igjen) Det blir orntli' jente og Jesus - helg:)))))

Når jeg har fri, pleier jeg å stå opp kl. 08.55, sånn at jeg sitter klar til kl. 09.00 (da preker nemlig Joyce på TV'n). Du kan se ho på enten God channel eller TBN mandag til fredag kl NI!!! Blir nesten som å gå bibelskole hjemme vettu, kjempebra undervisning:)Ho er så rett på sak vettu...Det er virkelig en god start på dagen. Jeg kjenner jeg blir så oppmuntra etter å ha hørt Joyce preke i en halvtime.

Forventningene mine for helga er bare helt på TOPP!Jeg er så takknemlig for at Gud ser til våre hungrige hjerter. Da fyller Han oss opp sånn at det bare strømmer over. Det er en mektig Gud vi tjener! AMEN!!!

Skal gi dere en "fresh" tilbakemelding på hvordan helga har vært when I'll return:) So long:)

1 comment:

Lindalur said...

Ille morsomt at du syntes det da:)
Funnet ut at det er best å værra sæ sjøl...