Pages

Saturday, April 25, 2009

Linda har fått leilighet!!!

Hei alle sammen! Jeg ville bare si at jeg har endelig fått leilighet i Uppsala-Marielund. Jeg skal flytte inn 20.aug. 2008. Jippiiiiii:-D Jeg har bedt om leilighet lenge nå, og Gud har svart! Takk Gud!!!Han kommer ALDRI for sent! Familien som jeg skal hyra fra, holder på å renovere leil. da, så den blir fin til jeg flytter inn. Det koster 4000 kr i mnd, inkl. elektrisitet, vann, fri internett, og leil. er möblert. (Hehe, skriver på svensk data jeg se...) Det er en söt röd stuga, sånn som bare Sverige har liksom;)


Jeg hörte også at min gresk lärer skal flytte inn i huset ved siden av, men sin familie. Dvs. de skal også hyra av samme familie som meg. Jeg får nökkel til det huset, fordi vaskemaskin og törketrommel fins i det huset. De har visst 8 barn eller noe, så det blir jo spennende, fullt av liv:-O I närheten av meg bor også Carl Gustav Severin og Ulf Ekman med familie. Man bor i kjernen av evangelister og apostler...Hehe:)


Jeg bor litt sånn ute på landet da, så det er nok av muligheter til å gå promenader, og det er visst et badested bare 5 minutter unna, herlig vettu:) Godt man har bil da, for jeg tror det er 1,2 mil til Livets Ord. hmmm, eller skal man våge seg på sykkel. Kjära nån, så mange som sykler i Uppsala vettu, bra trening da! Jeg gleder meg ialf kjempe masse til jeg flytter inn. Så nå blir det bare å jobbe 200 prosent i Norge, å tjene litt penger...Hehe:-)


Når man söker Guds rike og Hans rettferdighet först, så får man virkelig alt det andre i tillegg! Amen! Gud er virkelig God assa. Han har alt under kontroll hele tiden!

1 comment:

GREETINGS FROM GOD said...

Grattis, kul med lägenhet (lgh)