Pages

Friday, April 03, 2009

Full fart!

Det er full fart i livet til Linda om dagene. Jeg har nå slappet litt av etter India (misjonsturen). I dag kom jeg hjem til Norge - Fr.stad, og skal være her under påska:) Jeg gleder meg til å se igjen venner og familie. Jeg savner mitt tantebarn, Tuva Sofie:( Ho skal jeg se igjen bla. i morra da:-) Thohoooooo...


By the way, I Norge tjener jeg 207,76 svenske kr i timen (hehe, om man regner om fra norske kr til svenske). Så utrolig kult assa! Hehe, nå kjenner jeg meg som en svensk sykepleier (sjuksköterska) som åker til Norge for å jobbe;) Det er bare Guds velsignelse assa!!!


Jeg hadde en utrolig herlig misjonstur til India. Vi besøkte mange familier, jobbet mye med barn, hadde ansvar for cellegr. +++. Den Hellige Ånds nærvær var mektig tilstede! Jeg er så takknemlig til Gud at jeg fikk mulighet til å dra til India. Gud har gjort så mye i mitt liv. Dere skal bare vite at det fins så mange mennesker der ute som tørster etter Gud!!! Jeg gråt så utrolig mye under denne reisa, kjente virkelig Guds nød for det indiske folket!

1 comment:

Allanzei said...

Hejj Linda fin blogg du har

heheheh